Kalite Politikamız

Emsa misyon ve vizyonunun tüm çalışanlarımız, ilgili taraflarımız ve iş ortaklarımız tarafından bilinmesinin sağlanması ve ortak hedeflere birlikte ilerlenmesini, emsa kapsamı dâhilinde şirketimizi bağlayıcı tüm çalışanlarımızın, ilgili taraflarımızın ve iş ortaklarımızın ihtiyaç ve beklentilerinin ve uyum yükümlülüklerinin belirlenmesini,

Bu amaca ulaşmak için;

  • Çalışmalarımızın; mevzuat şartlarına, yasa, yönetmelik, ulusal ve uluslararası standartlar ve küresel ilkeler sözleşmesi doğrultusunda yürütülmesini,
  • Entegre yönetim sistemimizin uyum ve gereklilikleri hakkında çalışanlarımızın ve tüm ilgili taraflarımızın farkındalığının korunması, sistemin geliştirilmesi ve iyileştirilmesi için katılımlarının sağlanmasını,
  • Emsa süreçlerinin, müşterilerin istek ve ihtiyaçlarına odaklı, ulusal ve uluslararası geçerliği olan standartlarda tanımlanması; müşterinin verimliliğini en yüksek seviyeye ulaştıracak teknolojilerin kullanılarak hizmet sunulması ve memnuniyeti beklentilerin üzerinde tutan stratejik yönetim yaklaşımının sergilenmesini,
  • Çalışanlarımızın iş süreçlerine yeni fikirlerle destek olmalarının teşvik edilmesi ile yaratıcı ve yenilikçi ürün ve hizmetlerin tasarımı ve geliştirilmesini,
  • Emsa süreç performansı ölçümünün; sağlıklı veriler, doğru metot ve sistemlerle izlenmesi, ölçülmesi, analizi ve sürekli iyileştirmeler için girdi sağlanmasını,
  • Emsa, çalışanları, tedarikçileri ve ekosisteminde birlikte çalıştığı kuruluşlarla iç ve dış iletişimi sağlayarak faydalı ilişkiler kurulması ve onlarla birlikte büyümenin sürdürülmesini,
  • İş sürekliliği kapsamında organizasyonumuzun kritik fonksiyon ve süreçlerini etkileyecek olaylara karşı hazırlıklı olmasını, olası bir hizmet kesintisi durumunda önceden planlandığı ve test edildiği şekilde yanıt verilebilmesinin sağlanmasını,
  • Çalışanlarımızın ve ekosistemdeki tüm unsurların iş sağlığı ve güvenliğinin sağlanması amacıyla tehlikelerin ortadan kaldırılması ve risklerin azaltılmasını, iş sağlığı ve güvenliği sisteminin sürekli iyileştirilmesi amacıyla yürütülen faaliyetlere çalışanların katılımı ve görüşlerinin alınması için gerekli platformların sağlanmasını,
  • Çevresel farkındalığın çalışanlar nezdinde oluşturulması için bilgi seviyesi ve korumacı kültürün sürekli artırılmasını, geliştirilmesini ve çevre performans hedeflerimizin iyileştirilmesini, insan sağlığını ve güvenliğini tehdit etmeyen uygulamaların kullanılması ve kullandırılmasını,
  • Kalite, çevre, iş sağlığı ve güvenliği ile ilgili faaliyetlerin tüm çalışanların ortak sorumluluğu olduğu bilincini yerleştireceğimizi ve benimseteceğimizi, ayrıca tüm çalışanların danışma ve katılımlarını sağlayacağımızı,
  • En önemli değerimizin insan kaynağı olduğu bilinciyle, yüksek yetkinliklerde çalışanları istihdam ederek ve çalışanlarına sürekli yatırım yaparak çalışan kalitesini ve memnuniyetini en üst seviyede tutacağımızı,
  • Müşteri memnuniyet ve şikâyetlerinin yönetiminde; haklarının korunması, tüm şikâyetlerin kayıt altına alınmasını sağlayarak, şikâyet çözümü ile ilgili yapılan çalışmaların ardından elde edilen bulguların ve çözümlerin müşterilerimiz ile eksiksiz paylaşılması ve müşterimizin geri bildirimlerinin alınması doğrultusunda tüm faaliyetlerimizi bütünleşik kalite yönetim sistemi yaklaşımı ile yürütülmesini,

Ve

Emsa yönetim ekibi olarak ilgili taraflarımızın, hissedarlarımızın, çalışanlarımızın, müşterilerimizin ve iş ortaklarımızın memnuniyetini en üst seviyelerde tutabilmek, çalışanlarımızı meslek hastalıklarından ve olası yaralanmalardan korumak, çevremize verdiğimiz zararları en aza indirgemek, çevrenin korunmasını sağlamak ve tüm kalite yönetim sistemi performanslarını sürekli iyileştirmek için her türlü kaynağı sağlamayı taahhüt ederiz. 04.01.2022

Müşteri memnuniyeti politikası

Emsa elektromotor alternatör sanayi ve ticaret a.ş.’ nin müşteri memnuniyeti politikasının temelini "müşteri odaklılık" oluşturur. Müşteri talep ve beklentileri doğrultusunda süreçlerimizi sürekli iyileştirir ve müşterilerimizle uzun süreli ilişkiler kurmayı hedefleriz.

Müşteri memnuniyetinin kalıcı kılmak için, müşteri şartlarının karşılanıp karşılanmadığı ve müşterinin değişen beklentileri ölçülüp değerlendirilerek tüm çalışanlara duyurulur, ürün geliştirme çalışmaları yapılır, sunulan ürünle ilgili en ufak memnuniyetsizlik ciddiyetle ele alınarak iyileştirme faaliyetleri gerçekleştirilir.

Müşterilerimizin her türlü geri bildirimi tarafımızdan hediye olarak algılanır. 40 yıllık deneyimimiz ve müşteri odaklı hizmetimizle sahip olduğumuz tüm kaynakları bu geri bildirimleri "müşteri memnuniyeti" ne dönüştürmek üzere kullanırız.

Olumlu geri bildirimler doğru yolda ilerlediğimizin göstergesiyken, iyileştirme önerileri "daima bir adım önde olma" hedefimize yönelik önemli girdilerdir. Bu nedenle emsa elektromotor alternatör sanayi ve ticaret a.ş.müşterileri geri bildirim vermeleri için teşvik edilirler.

Emsa yönetim ekibi olarak ilgili taraflarımızın, hissedarlarımızın, çalışanlarımızın, müşterilerimizin ve iş ortaklarımızın memnuniyetini en üst seviyelerde tutabilmek, çalışanlarımızı meslek hastalıklarından ve olası yaralanmalardan korumak, çevremize verdiğimiz zararları en aza indirgemek, çevrenin korunmasını sağlamak ve tüm müşteri memnuniyeti süreçlerinin performanslarını sürekli iyileştirmek için her türlü kaynağı sağlamayı taahhüt ederiz. 04.01.2022

Gökhan GÜNER

General Manager

EMSA'dan haberdar olun